Referenssejä

HAAVISTO2024 - Presidentinvaalikampanja
Yhteiskunnallinen markkinointi, markkinoinnin ulkoistamispalvelut

Knowidea toimi Pekka Haaviston presidentinvaalikampanjan datavetoisena markkinointiveturina. Yhteistyö käynnistyi rakentamalla kampanjalle webanalytiikka ja mittaristot, joiden avulla digitaalisten markkinointitoimenpiteiden ja eri viestien vaikuttavuutta seurattiin ja optimoitiin.
Vastasimme tiimimme kanssa kampanjan ostetusta näkyvyydestä niin sosiaalisen kuin perinteisen median kanavissa. Vastuullamme olivat mm. tapahtumamarkkinointi, verkkosivuston uudistus ja sisältöpäivitykset, mediaostot (online & offline), tukijaviestinnän koordinointi, mainos-, mediatoimisto- ja muut kumppaniyhteydet sekä markkinoinnin projektijohto ja tuotannonvalvonta.
”Pekka Haaviston presidentinvaalikampanjaa tehtiin aivan eri lähtökohdista kuin puoluevetoisten ehdokkaiden kampanjoita. Tiimin tarvittiin markkinoinnin täsmäosaamista, jotta pystyimme kilpailemaan myös näkyvyydessä isolla rahalla rakennettuja kampanjoita vastaan. Knowidean monipuolinen kokemus markkinoinnin keinovalikoista, vahva projektiosaaminen ja jäätävän nopea toimeenpanokyky auttoivat meitä saavuttamaan tavoitteemme markkinoinnissa, ja lopulta teimme yhdessä suoran presidentinvaalin historian tiukimman lopputuloksen.”
Mahdollisuuksien Suomi 2030 ry.
Ville Hulkkonen, kampanjapäällikkö & Jarno Lappalainen, viestintäpäällikkö
Jealha Oy - Tapiolan Feenix
Kiinteistösijoittaminen ja asuntovälitys, asiakas- ja sidosryhmäviestintä

Tapiolan Feenix on uusi tornitalokokonaisuus, joka muodostuu asuintalojen, liiketilojen sekä korkealaatuisten piha-alueiden yhdistelmästä. Rakennuttaja Jealha Oy on panostanut kohteessa myös arvokkaaseen taiteeseen, joka luo rakennukselle ja sen yhteisille tiloille oman identiteettinsä. Keskellä Tapiolaa sijaitsevan Feenixin maamerkkinä toimii professori, kuvanveistäjä ja korutaiteilija Björn Weckströmin luoma pronssinen veistos.
Loimme Feenixille ainutlaatuisen taidekonseptin, jossa Ex Tempore -kattonimen alla taiteilijat voivat järjestää matalalla kynnyksellä näyttelyitä Feenixin katutasossa, galleriaksi muunnetussa myyntitilassa. Näin taide, joka näyttelee merkittävää roolia Feenixissä, tavoittaa sen asukkaiden lisäksi myös muut ihmiset ja ohikulkijat. Näyttelyiden avajaisten yhteydessä järjestettävät avoimet ovet toimivat samalla erinomaisena ikkunana ja myyntitilaisuutena vapaina oleviin asuntoihin.
”Suunnittelemme asuntoja ihmisille, jotka haluavat koteihinsa laatua ja yksilöllisyyttä. Huomioimme kohteissamme aina alueen ja ympäristön vaatimukset. Tapiolan Feenix on sijoituksena varma ja aikaa kestävä. Korkealaatuinen taide kohottaa Feenixin ainutlaatuisen asumiskokemuksen vielä omalle tasolleen ja toimii hyvänä myyntivalttina myös asuntomyynnillemme.”
Jealha Oy
Jere Hanttu, toimitusjohtaja
Lisäksi Knowidea vastaa Tapiolan Feenixin asiakasviestinnästä, kuten uutiskirjeistä sekä verkkosivuston sisällöistä ja ylläpidosta.
